HTML

ReadIN

Könyvekről másképp:-)

Friss topikok

  • kadarc: az előbb rájöttem, hogy mit akarok ide kommentelni...de csak holnap írom meg. Ez azért van, mert i... (2012.04.05. 23:38) A könyvespolc Michelin csillagai
  • Carmenère: Valóban tökéletes vizuális élményt nyújt ez a válogatás; és ugyan a teljes tartalmát (sajnos még) ... (2012.03.05. 14:38) Somewhere over the rainbow

Sorokon kívül

2012.03.04. 11:18 krukorica

Somewhere over the rainbow

Címkék: cpi vintage21 RandomHouse

Tavaly év végén botlottam bele A Vintage születésnapi sorozatába.Ebben az esetben a tartalom és a forma tökéletes egységet alkotott. Nem tudtam, hogy a címek, vagy a külalak nyűgözött le jobban. Percekig álltam a boltban és már az egész könyvespolcomat átrendeztem gondolatban... Fél óra után, persze csak szomorúan kisétáltam az utcára, de még napokig ezt a szívárványt láttam, ha becsuktam a szemem.

A Random House ezzel a csodálatos színkörrel ünnepelte a Vintage könyvek 21. születésnapját. Nem csak a designnal tett ki magáért a kiadó, hanem a sorozat kihagyhatatlan darabjaival is. A 21 könyv igazi irodalmi klasszikus. A válogatásba a kiadó 21 évének legsikeresebb darabjai kerültek be. Annak, aki egy kis kortárs irodalmi kurzusra vágyik, ez egy remek beruházás.

A válogatást a CPI készítette a Vintage számára ragyogó Pantone színekben. A skálát a cég, a saját laboratóriáumában keverte. A gyártás bonyolultságát az adta, hogy az egyes könyveknek nem csupán a borítója kapott különleges színt,, hanem a lapjainak széle is. Így a könyvek, egyszínű, tömör blokkot alkotnak. A polcon és a kézben, ez az apróságnak tűnő dolog viszont eszméletlen jól mutat. A tökéletes külalakot a  különleges SUPERMATT laminálás adta meg a sorozatnak. A készítők különösen büszkék, a Murakami darabra, ami a fehér színt kapta és nekem is az egyik kedvencem.

A Vintage sorozat külalakja remek kritikákat kapott ami nem csoda, hiszem tényleg csodálatosan mutatnak a könyvek egyesével is, de ha egyben látja az ember a 21 remekművet, akkor szinte elképzelhetetlen számára, hogy ne így ragyogjon a polcán ez a szivárvány.


1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://konyvdesign.blog.hu/api/trackback/id/tr564287767

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Carmenère 2012.03.05. 14:38:49

Valóban tökéletes vizuális élményt nyújt ez a válogatás; és ugyan a teljes tartalmát (sajnos még) nem ismerem, a szelekció szempontja alapján remek gyűjteménynek tűnik!!!
Külön örülök, hogy megosztottad velem ezt az információt, mert éppen azon gondolkodom, hogy mik legyenek a következő könyvek a listámon, amikhez érdemes hozzáfognom. Abszolút bízom ebben a válogatásban, mert azok a művek, amiket már olvastam közülük, lenyűgöző darabok!!! A többi sem lehet kevésbé értékes, ha átesett ezen a szűrőn.
Köszönöm a tippeket; a lényeget feljegyeztem! Mindenkinek jó olvasást kívánok!
süti beállítások módosítása